معرفی شرکت اگزوز خودرو خراسان

شركت اگزوز خودرو خراسان KEM ( سهامي خاص)

شركت اگزوز خودرو خراسان يكي از شركتهاي توانمند وبزرگ گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران (ياپكو) بشمارمي آيد كه با بيش از 4 دهه سابقه فعاليت در زمينه طراحي،‌ توليد،‌ تأمين مجموعه و قطعات جانبی انواع سيستم اگزوز و كاتاليست براي خودروهای سبک وسنگین در زمره شركتهای موفق و سرآمد گروه صنعتی ايران خودرو قرار دارد.
اين شركت با توليد و تأمين قطعه برای خطوط گروه صنعتی ايرانخودرو ،‌ گروه خودروسازي سايپا، گروه بهمن، گروه زامياد، پارس خودرو، مرتب خودرو، سپاهان ليفتر و.. پيشروترين شركت اگزوز سازي در ايران شناخته مي شود.

اگزوز

شركت اگزوز خودرو خراسان با چشم اندازجهاني شدن و با تأكيد بر سه ويژگي :
– توليد در كلاس جهاني
– همكاري با قطعه سازان جهاني
– بزرگترين توليد كننده محصولات درحوزه تخصص داخلي.
به عنوان بزرگترين توليدكننده مجموعه اگزوز و كاتاليست در ايران ،‌ انتخاب اول و تأمين كننده اصلي خودروسازان ايرانی است.
سهم بازار اين شركت از توليدات گروه صنعتي ايرانخودرو بيش از 80 درصد بوده و در بازار يدك نيز با برند خوشنام «رضا مشهد» و «سيمرغ » رهبري بازار  را برعهده دارد،‌ ظرفيت توليد اين شركت ساليانه بالغ بر يك ميليون و پانصدهزار دست اگزوز می باشد، كه اين توان توليد خود مبين بی رقيب بودن اين مجموعه بزرگ است.
اين شركت با بهره مندي از آخرين فناوري موجود، شامل : خطوط تمام اتوماتيك ساخت منبع اگزوز، ‌ماشين آلات CNC خمكن لوله ، خطوط رباتيك و HIGH-TECH كنينگ كاتاليست ، ‌ماشين آلات تمام اتوماتيك جوشكاري اگزوز و بروزترين فناوري توليد لوله هاي آلومينايز، گالوانیزه و روغني ،‌ توانايي توليد محصولاتي با كيفيت و مطابق با معيارهاي جهاني را دارد.
شركت اگزوز خودرو خراسان هم اكنون از طريق همكاري با شركتهاي معتبر جهاني،‌ توليد مجموعه كاتاليست و اگزوز را تحت ليسانس شركتهاي DINEX ECOCAT و FAURECIA به انجام مي رساند.
در سايه بهره گيري از نيروهاي متخصص كارآمد  و جوان و با دارا بودن آزمايشگاههاي مجهز و  تكيه بردانش محوري به عنوان يك ارزش سازماني شركت اگزوزخودرو خراسان همواره در امر تحقيقات و توسعه محصولات جديد پيشرو بوده است . مبدل كاتاليستي به عنوان مقوله اي HIGH-TECH در صنعت خودروسازي ايران، در راستاي حفظ محيط زيست ،‌ نمونه اي گويا از اين توانمندي است كه اين شركت با توان توليد انواع مبدل هاي سراميكي و فلزي،‌ انواع CLOSED COUPLE و UNDERBODY ‌فناوری های يورو4 و EOBD بی همتا قلمداد مي شود.
اين شركت در دو حوزه خودروساز و بازار يدك با دو برند «رضا مشهد» و «اگزوز سيمرغ» محصولات خودرا عرضه مي نمايد.
درحوزه بازار صادراتي ،‌ شركت محصولات درخواستی گروه پژو سيتروئن را براي سايتهای اين شركت در برزيل و فرانسه عرضه نموده است .
همچنين اين شركت داراي پنج ليسانس توليد ز شركتهاي معتبر جهاني براي محصولات خود می باشد. محصولات اين شركت از نظر نوع در قالب دو گروه اصلي مبدلهای كاتاليستی و مجموعه اگزوز عرضه مي شوند.
مبدلهاي كاتاليستي كه استفاده از آن از سال 1381 در ايران اجباري شده است ، المان اصلي براي رفع آلودگي ناشي از احتراق سوختهاي فسيلي در موتور خودروها مي باشد، كه در حال حاضر با استاندارد يورو4 به خودروسازان داخلي عرضه مي گردد که اين شركت محصولات را با الزامات سيستمهاي EOBD ارتقاء داده است .
مواد اوليه دراين شركت در قالب سه گروه : محصولات فولادي ، هسته هاي كاتاليستي و اجزاي مرتبط با آن وقطعات جانبي در حوزه خودروساز به طوركامل از تأمين كنندگان رده يك خارجي و در بازارهاي يدكی بصورت تركيبی از تأمين كنندگان خارجی و سازندگان درجه يك داخلی تأمين مي شود.
کارخانه لوله سازی این شرکت توانائی تولید انواع لوله های صنعتی پوشش دار آلومینایز و گالوانیزه و همچنین لوله های بدون پوشش روغنی و سیاه را از قطر 20 تا 76 میلیمتر و ضخامت 1 تا 3 میلیمتر را دارد.
در حال حاضر لوله های تولیدی در قطر های 34 ، 38 ، 42 ، 45 ، 50 ، 54 ، 64 و همچنین پروفیل های 30×30 و 20×40 موجود و در حال تولید می باشد.
محصولات این شرکت مطابق با استاندارد DIN 2394 تولید گرديده که معیارهای کیفی در لوله های صنعتی نسبت به سایر لوله ها از اهمیت بالاتری برخوردار است که این مهم در لوله های تولیدی این کارخانه با استفاده از تکنولوژی ERW دارای کیفیت بسیار بالا بوده و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد.
این کارخانه امکان تولید لوله های درز دار با پلیسه گیری داخل (گُرده جوش داخل لوله) را دارد، که در فرآیند های فُرمدهی لوله از اهمیت بالائی برخوردار است.
ظرفیت تولید این کارخانه در حال حاضر سالانه بالغ بر 15 هزار تن انواع لوله می باشد.
تكنولوژي جوش خط لوله شركت اگزوز خودرو خراسان ، ‌تكنولوژي پيشرفته تراماتول آمريكا وتجهيزات كليدي آن با برندهاي معتبر اروپايي مي باشد .

اگزوز چیست

اگزوز

اگزوز خودرو

فروش اگزوز

خرید اگزوز